Oddeleni site

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

On Sun, 8 Aug 1999, [iso-8859-1] Stanislav Češka wrote:

> Kdyz ta chranicka by je asi vysla zatracene draho, mozna by se dala sebrat z
> nejakeho staveniste Telecomu, ale i tak to neni moc fajn reseni. Na to by
> asi potrebovali tvrdou gumovou chranicku co se pouziva na optiku a ta je
> hrozne draha. Ale co takhle zkusit obycejnou zahradkarskou hadici - tedy
> myslim tu gumovou pruhlednou co ma uvnitr dratene pletivo ??? To snad
> potkanum chutnat nebude. A nestoji zas tak moc, zaroven to v tom kanale bude
> vypadat treba  jako provizorni vodovodni zarizeni a nebude to tak bit do oci
> pripadne navstevniky...

Tak to vas musim upozornit, ze krysy i obycejne mysky jsou VELMI zrave a
nevybirave...

Jednou jsem opravoval TP kabelaz v Masnem prumyslu - zakaznik si stezoval,
ze mu nejedou tri pocitace... tak jsem sel po trase list a nikde zadna
zavada... no tak jsem ty listy ze zoufalstvi pootviral (asi 80 metru :)) a
hle... na jednom miste chybelo asi PUL METRU KABELU - proste byly sezrany
;) .. mysi vlezly do listy, pochodovaly nekolik metru a tam zacaly dlabat.

Takze pouziti chranicky z tvrdeho PET je zcela na miste. V zahradni hadici
stejne neni drat ale jen textilni vyztuha, to mysi nezastavi...

S pozdravem
 Vaclav Kadoun