Ovladace DOS fy Enika

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

Zdravim konferenci,
  znate nekdo $subj? Chtel jsem si udelat dalsi ovladac (trosku
univerzalnejsi) a narazil jsem na zajimavou vec. Ovladac (podle
pujceneho citace) vysila na cca 314MHz. Zkusil jsem druhej a totez. Je
to mozny?
Pro rejpaly...klicovani oscilatoru jsem samozrejme vyradil, aby
osciloval furt (jinak bych toho moc nenameril :-).
Zajimava je i skutecnost, ze ac se to prodava (koupil jsem v GM), taxem
na tom nikde nevidel homologacni nalepku. Navic mam dojem, ze DOS je na
odchodu a je nahrazen BOSem (totez v blede modrym, ale drazsi). Na webu
Eniky jsem o DOSu nasel pouze zminku v Prohlaseni o shode, jinak nic.
Tak nevim...ale jako bych citil nejakou zradu.
  TomM