Svitici antenka na mobilu

Véna Kovář kovar
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

|Nedavno se mi dostala do ruky zajimava antenka pro telefony Nokia.
|Tato antenka pri vysilani svitila.
|Po podrobne prohlidce jsem zjistil, ze je to v podstate modra LEDka
|pripojena
|na zavit anteny a nejaka dalsi soucastka - pravdepodobne dioda - zapojena
|mezi zavity
|anteny. Ze by takova zajimava kristalka ? Bohuzel si nepamatuji kde to
|presne bylo
|propojeno. Muzete mne nekdo nakopnout spravny smerem ?.
|Nesnizi tahle pitomost dosah telefonu (prece jenom to rozhasi impedanci).
> [...]

Taky jsem to drzel v ruce. Myslim si
- je to svym zpusobem krystalka, ktera Ti ubere vysilaci vykon - ted je otazkou jak moc, ale je to poznat v mistech s horsim signalem, proste da se vliv toho vynalezu poznat za provozu - mirne negativni
- kazda antena, ktera je realizovana jako sroubovice, by mohla byt pouzita
- mam SONY Z1, ktery ma v pate sve vysouvaci anteny taky spiralu, tam bych to asi pripojoval ,kdybych se o takovou vec pokousel

Zdar Vena Kovar