Konference

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

Jsem proti rozdeleni konference vsemi 20ti. A nechci aby se tato dokonala ;)
konference presunula na NEWS. Maily jsou proste pohodlnejsi.

Jak uz bylo receno, rozdeleni konference by nijak nevyresilo problem se
zatizenim, protoze by se stejne vetsina ucastniku prihlasila do vsech
konferenci - nebo by se uz neprihlasila vubec. A na vic jak pravi klasik:
Vsechno se vsim souvisi a tudiz nelze jeden problem odtrhnout od odstatniho.
Podobny pokus mel i spravce konference GSM a rozdelil konferenci na dve
casti - technickou a uzivatelskou. Výsledek byl takovy, ze v technicke
konferenci nikdo nebyl - nebo alespon nebyl nikdo kdo by tam aktivne
pusobil. Nevim sice jaky je stav ted, ale myslim, ze se moc nezmenilo.

Roman K

-----Původní zpráva-----
Od: bohus.tabak@philips.com [mailto:bohus.tabak@philips.com]
Odesláno: 12. srpna 1999 8:27
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Re[2]: Konference

Nielenze som proti rozdeleniu konferencie, ale ani napad s presunom na news
server sa mi nijak nepozdava. System mailov mi vyhovuje, pretoze firma, v
kt. momentalne pracujem zistila, ze najjednoduchsie je ludom dat iba pristup
k mailu, aby sa velmi
nerozptylovali a na zvysok internetu mame jediny komp na oddeleni a to by
som o tu konferenciu prisiel uplne..

Bohus