Compsive video

Martin Persich persich
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004

	> Nevite nekdo jakym kabelem  a jakou maximalni delkou muze byt
	> propojeno ATI s TV vystupem a TV.

	>      2DAF

	Myslim, ze to nebude az tak kriticke. Pouzil bych nejaky tenky
koaxialni kablik 50 Ohm, pripadne bych v nouzi zkusil i nejaky stineny
kablik. Bezne propojovaci snury jsou take podle mne delane z obycejnych
kabliku. Pokud bude delka toho kabliku tak 2-3 metry - tak urcite nebude
problem. Pokud to bude trosku slusny kablik, tak urcite i 10 metru bude bez
problemu - ale sam jsem to nezkousel. Omezujici je spis to rozliseni,
protoze VGA kartu je nutno nastavit v nejakem malem rozliseni - ne kazde
rozliseni obvykle podporuje i TV vystup - a navic "rozliseni" normalniho
televizoru je dost mizerne - proti standardnimu VGA monitoru.

	Martin. e-mail: persich@transcon.cz