CHIPTUNING u Felicie 1.6l .... na 60kW

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004


On Thu, 12 Aug 1999, Snail Instruments wrote:

> >Ono to zvyseni vykonu je sice velice pekna vec ale je to celkem na nic 
> >protoze ty potrebujes zvednout KROUTICI MOMENT,to je to nejdulezitejsi,ten 
> >vykon je az druhej.Kamarad to ma v 1.3ce a akorat se to lip vytaci do otacek 
> >ale nejaky vetsi rozdil neni videt.
> 
> Opravte me, jestli se mylim, ale kroutici moment, otacky a vykon jsou v
> jednoznacnem vztahu - nelze menit jeden bez druheho. Tusim, ze maximalni

To bych rozhodne nerekl - kroutici moment snad primo s otackami nesouvisi.
Mel by zaviset na rychlosti spalovani/rozpinani paliva a rychlosti posuvu
valce. Nejvyssi bude nekde uprostred a bude klesat smerem k nizsim a
vyssim otackam. Vetsinou se u motoru vydzvihuje 'plochy' kroutici moment
tedy kdyz krivka kouticiho momentu v zavislosti na otackach neni
veprostred moc spicata.

> J. Hanzal

*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             petrsi@jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*






Další informace o konferenci Hw-list