Konference

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:21 CET 2004

On Thursday, August 12, 1999 8:27 AM, bohus.tabak@philips.com
[SMTP:bohus.tabak@philips.com] wrote:
> Nielenze som proti rozdeleniu konferencie, ale ani napad s presunom
> na news server sa mi nijak nepozdava. System mailov mi vyhovuje,

Kdyz uz tu bylo nahozeno tema news serveru. Tak je jista moznost
tlacit na provozovatele serveru konference (firmu GIN.cz) aby zridil
branu do news. Tim by zustala zachovana moznost emailu pouze by
pribyla moznost cist konferenci pres news. Problem je ze timto
rozsirenim prijde tak jednou za mesic spam. A je take pravdepodobne,
ze se zapoji vice lidi a provoz bude vetsi.

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>
HW server              http://www.hw.cz