MC6809

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:43:21 CET 2004

krupa@pcsalon.sk wrote:

> Ma niekto nastroje (schemu simulatora, emulatora),
> disasembler,programovanie v asembleri, C , Basicu , Pascale ap.na
> Motorolu MC6809. Informacie o tejto rade
> (6840,6821 ap).

No ak by som mohol povedat svoj nazor, asi by som sa najprv pozrel, kde
sa tie cipy v SK daju kupit a ake su ich ceny. Velmi lahko sa Vam moze
stat, ze s 20DM sa zazrakom urobi 800SK... Ak toto poriesite, tak asi
zistite, ze na tento cip sa dost tazko zhana nieco ako vyvojove
prostriedky...
Ak uz chcete Motorolu, tak Vam odporucam niektory iny typ, napr. hc11 ci
hc908gp20. Velmi dobre sa s nimi robi a hlavne je tam dobra podpora
16bitovych operacii vratane delenia a nasobenia.

Tie 6840, 6821 su popisane v knihe od nejakeho juhoslovana, tusim 8
bitove mikropocitace, ci nejak podobne. Nazov si uz presne nepamatam, ma
to taky sedy obal a mam to ulozene kdesi doma.

Andrej