Jak vyrobit detektor pruchodu nulou

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:20 CET 2004

napr v poslednim modrym AR je snimani pruchodu sinusovky 0  reseny s PICem
(ne na INT)
Videl jsem uz "levne" galvanicky neoddelene zapojeni, kde byl pin z
jednochipu pripojenej prez odpor 5M primo na fazi 220 :-)

Jinak me napada, ze by se pro "sestrmeni" dalo vyuzit reba lavinovyho efektu
tranzistoru nebo mozna diak.

tvorite X10 ?