Dotaz na LCD SHARP

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:19 CET 2004

Dokumentaci nemam, ale experimentalne jsem zjistil co a jak (mam ten samy
kousek). Ted to ovsem nemam tady. Kdyz si doma vzpomenu, vemu to zitra do
prace a popisu. Jde vlastne o popsani konektoru na displeji, popis ovladani
je zjistitelny z dokumentace k tem svabum, kterou mate. Pokud vice spechate
a nestaci Vam to zitra, udelejte to jako ja, vemte nejaky pipaci bazmek a
propipejte si draty od svabu (viz PDFko) na konektor. Jedina neprijemnost
toho displeje je, ze potrebuje nejake zaporne napeti (pokud se nemylim cca
-8 az -10 V) na ovladani jasu.
Dokonce myslim jeste nekde doma mam nejaky car kodu ve Visual Basicu, ktery
to nejak trochu ovlada prez paralelni port. Pokud najdu, poslu.

						Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: ezopaci [mailto:ezopaci@mbox.vol.cz]
Odesláno: 17. srpna 1999 10:15
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Dotaz na LCD SHARP

Zdravim vsechny,

nemate nekdo nejakou dokumentaci na graficky LCD LM709SW ?
Jako radic jsou tam brouky HITACHI HD61202 a 61203.
Od tech PDFko mam, ale nevim jak ten displej zapojit.

Nekolikrat jsem to hledal na i-netu, ale nic.
Budu vdecny za jakekoliv info, treba od jenom podobneho displeje.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz