vir

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:43:18 CET 2004

Hello rkanovsky,

středa, 18. srpna 1999, you wrote:

rcc> To je zajimave, uz jsem to delal nekolikrat a o zadna data jsem neprisel.
rcc> fdisk /mbr pouze opravi zavadeci sektor a ten obsahuje mimmo jine odkaz na
rcc> boot blok v aktivni partition- fat tabulku necha nezmenenou. Pokud vsak
rcc> pouzivate nejaky program pro zavadeni nekolika os (napr. LILO, nebo Windows
rcc> NT), tak budete muset obnovit nastaveni zavadeni programu.

Napr. vir Onehalf sedi v mbr, a pri kazdem spusteni pocitace zakoduje
nekolik sektoru od konce disku. Kdyz se dostane s tim svym kodovanim
az do oblasti Vasich dat, a vy udelate fdisk /mbr, tak vir sice
odstranite, ale o zakodovana data jste definitivne prisel. Pokud
pouzijete korektni antivirak, tak vam nejen disk odviruje, ale jeste
navic vam odkoduje zakodovana data.
Ne vzdy se vyplati pouzit fdisk /mbr

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>