Dotaz na LCD SHARP

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:18 CET 2004

Tak tady je slibovany popis k displejiku:

Konektor: dvacetizilova ksanda s nakrimplovanym konektorem podobneho typu
jako maji ksandy u harddisku. Pin c. 1 je oznacen nevyraznou vylisovanou
sipkou (trojuhelnickem) na konektoru.

 | 1 | 3 | 5 | 7 | 9 | 11| 13| 15| 17| 19|
 |+5|D/I| D7| D5| D3| D1| A0| A1|   |R/W|
 |GND| E | D6| D4| D2| D0|   |A2|Vee|   |
 | 2 | 4 | 6 | 8 | 10| 12| 14| 16| 18| 20|

kde

D/I je volba data/instrukce
R/W je cteni/zapis
E je tusim nejaka hrana oznacujici platna data (viz dokumentace ke svabu
61202)
D0 az D7 jsou data (v dokumentaci oznacovane jako DB)
Vee je zaporne napeti ridici jas
Jeden svab 61202 umi zobrazit 64 x 64 pixlu a protoze jich displej ma 8, umi
celkem 512 x 64 pixlu.
A0 az A2 je vyber jednoho z osmi svabu 61202

Ovladani: Velmi podobny princip komunikace, jako maji bezne jedno nebo
dvouradkove alfanumericke LCD displeje. Prehledna tabulka ovladani je v
dokumentaci k 61202 oznacena jako Table 3. Data ke zobrazeni se do displeje
sypou po Bytech, tedy vzdy 8 pixelu najednou. Popis i s obrazky, jak je tech
64 x 64 bodu adresovanych je take v dokumentaci ke svabu HD61202.
Jeste dodavam, ze dokumentace ke svabu HD61203 je nepodstatna, protoze ten
je zcela sobestacny a neda se nikterak ovlivnit. Vpodstate pouze periodicky
vybira udaje z pameti 61202ky a cpe je na displej.

Ten softik, co jsem pro to kdysi spachal jsem bohuzel zatim nenasel.

		S pranim at displej displejuje zdravi

					Jakub Serych