Cim ochranit triak

Peter Rosko rosko
Středa Březen 17 11:43:18 CET 2004

Zdravim, pardon ze mam otazocku tak neskoro, ale doolenka bola prednejsia
:-)
mam podobny problem ako vy, ale po pozreni si cien trisilov ma to preslo
a teraz tu vidim uvedene VE13M00231K za 9Kc,,pod oknom s mailami mam
cennik od jednej nemenovanej firmy kde za ten varistor chcu 1161 Sk.
je vasa cena spravna ?
a pre slovakov : ini to za kolko ponukaju ? aspon predajcu a pribliznu
cenu pliz

 s pozdravom
  Peto Rosko