Cim ochranit triak

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:18 CET 2004

On Thu, 19 Aug 1999, Peter Rosko wrote:

> Zdravim, pardon ze mam otazocku tak neskoro, ale doolenka bola prednejsia
> :-)
> mam podobny problem ako vy, ale po pozreni si cien trisilov ma to preslo
> a teraz tu vidim uvedene VE13M00231K za 9Kc,,pod oknom s mailami mam
> cennik od jednej nemenovanej firmy kde za ten varistor chcu 1161 Sk.

:-))) Pak kdyz prodaji jeden za rok, tak z nich maji stejny zisk jako
GM kdyz jich proda tri sta :-)))

> je vasa cena spravna ?

No v katalogu je to tak a vzhledem k tomu ze je tam spousta jinejch
typu s podobnou cenou, tak bych rekl ze je. Nicmene otazka je zda jsou
k mani. Uz dvakrat jsem objednaval Nkonektor samici 10,7mm ktery je
v katalogu a bez uspechu.. (ale cenu maji dobrou :-))

|                             petrsi@jcu.cz                              |