Par dotazu k AT89C2051

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:17 CET 2004

On Thu, 19 Aug 1999, Libor Kavan wrote:

> Ahoj vsem,
> chtel bych se zeptat na par malickosti:
> 1. nemate nekdo napad, jak na Atmelu odcasovat delsi casy, cca. 2hod?
> Nezalezi vubec na presnosti, +-10min bohate staci. (spusteni externi
> 555-ky me uz napadlo ;-)

Mam funkci wait10ms a wait1s v asm - obe berou parametr v ACC a cekaji
tolik jenotek kolik je v ACC (wait1s vola wait10ms). Dopsanim dalsi
(wait 100s ?) by se to dalo dale zvetsit . Presnost je zavisla na
krystalu a je primerena kdyz potrebuju pockat asi pul hodiny, ale stopky
bych podle toho neridil. Tam by to chtelo pouzit casovac a krystal.
Vyhodou je ze ze se tak da zastavit main cyklus a casovace jsou volne pro
preruseni.

> 2.Nevite jestli by mohl tenhle Atmel bezet s RC oscilatorem ? Krystal
> je drahy, velky a zbytecny (nepotrebuju presnost).

Pred 14ti dny jsem si (tusim v AGB, ale uz si presne nevzpominam) koupil
20 Xtalu 10.000Mhz za 1KC/kus :-) Nejaky spec vyprodej..
Takze RC clen by mne vysel draz.... :-) Kazdopadne v katalogu je zapojeni
jen s externim oscilatorem

|                             petrsi@jcu.cz                              |