Proc nejsou videt prispevky od nekterych clenu - Re: Prechod nulou.

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:17 CET 2004

> Nevadi . Dik za odpoved - prohlizel jsem ten dopis - je taky MIME s
> prilohami a ta potrebna radka tam je -

> #        boundary="----=_NextPart_000_00A6_01BEEA92.8A135480"
>
> Zda se ze to mrsi ten listserver a urizne tu druhou cast te radky,
> respektive tu radku co zacina odsazenim a mela by byt spis chapana
> jako pokracovani te predchozi.

Konference bezi na komercnim serveru firmy GIN.cz (www.gin.cz).
Operacni system je Linux s Listserverem verze 6.0 - UNIX ListServer
by Anastasios Kotsikonas. Za jistych podminek (nepochopeni hlavicek)
je tento program prilis aktivni a zmrsi je. Neni to nastavenim
serveru, nebot se s timto problemem potykaji vsichni spravcove
listserveru. Pro nektere klienty (Microsoft) je pak zprava ulozena
jako textova priloha, takze cist jde. Na duvod proc se konference
stehovala si mnozi pamatuji (program byl ale stejny, jen vice
zatizeny). Protoze je konference trosicku komercni, nemohli jsme ji
presunout na akademicke servery a volne sluzby (www.pandora.cz,
www.listbot.com) jsme vyloucili z duvodu nemoznosti kontroly a
ovlivnovani serveru.

> Posilam CC do konference, at to vidi i ostatni proc to blbne -
treba
> uvidi i spravce konference a mozna s tim neco udela.

Spravce konference ji cte kazdy vsedni den :-)

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>
HW server              http://www.hw.cz