Komunikace s PCF8593 alias IIC v asembleru pro 51

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:15 CET 2004

Zden?k Jani? wrote:

> ahoj,

Potvrzuju uvedenou zkusenost. Narazil jsem na to pri komunikaci s EEPROM
24C04, chovalo se to tak, ze to vubec nepochopilo stop/start a furt to
posilalo dal, takze jsem dostaval kazdej treti (nebo ctvrtej???) bajt
(misto aby to po startu precetlo adresu, tak to proste posilalo dalsi a
dalsi...).
Secteno, podtrzeno: pro ukonceni operace cteni neni dulezitej stop, ale
_nepotvrdit_ posledni bajt.
  TomM
P.S. Pro Medusu: V TNC51 je komunikace prave s EEPROM, pokud chces,
vybrakuj si to, zdrojak mas.