Komunikace s PCF8593 alias IIC v asembleru pro 51

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:14 CET 2004

Zden?k Jani? wrote:

> Ahoj,
>
> Aha, tak to bude ono, ja skutecne potvrzuju kazdej prectenej bajt,
> tak to kuchnu a bude to ok... Ted jsem na to tejden nemel cas ale o vykendu
> to dodelam a skusim vytvorit obecnou IIC rutinku pro 51.
>
> Snad jeste jeden dotaz: nize je psano:
>
> " 24C04, chovalo se to tak, ze to vubec nepochopilo stop/start a furt to
>  posilalo dal, takze jsem dostaval kazdej treti (nebo ctvrtej???) bajt..."
>
> z toho mam pocit, ze eeprom (nebo obecne IIC pri read) taky posila hodiny??
> to jsem nepozoroval u PCF...
Ne, 24C04 to nedela (viz datasheet), jiny obvody si takto ale muzou
pribrzdit komunikaci. To preskakovani je IMHO tim, ze EEPROM pokracuje
ve cteni a behem toho co ja ji posilam novej prikaz a adresu, tak mi
zatim posle dalsi dva bajty (proste se vysila oboustranne).
  TomM