Potize s pocitacem

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:43:14 CET 2004

Internet a e-mail pouzivam pomerne kratkou dobu. Pred 14 dny se v konferenci
objevil omylem zasifrovany mail, ktery mi zde totalne zadrel program
Internet mail ( u exploreru 3 ). Kazdy pokus o stazeni koncil hlasenim
"program provedl neplatnou instrukci a bude ukoncen", mail pri tom zustaval
na serveru. Poprve se mi pri tom ztratilo 20 mailu, ktere uz byly v op.
pameti, ale ne na disku. Toho neposlusneho mailu jsem se zbavil az stazenim
na jiny pocitac. Kdyz se mi to same stalo pred tydnem znovu, (opet jsem
prisel cca o 25 mailu), snazil jsem se nainstalovat Explorer 4 (neuspesne) a
5 (take). Skoncilo to spadnutim WINDOWS. Dnes jsem po opetnem nainstalovani
systemu a Exploreru 3 opet stejnym zpusobem prisel o spoustu mailu. Po
nainstalovani Exploreru 4 mi pres Outlook vsechno chodi. Proto mam prosbu na
vsechny, kteri se mnou v poslednich 14 dnech chteli komunikovat a
neodpovedel jsem jim:
Poslete mi prislusny mail znovu, urcite odpovim. Dekuji za pochopeni.
            Vlada Andel,    vaelektronik@mirnet.cz