Regulace tep. PC

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:13 CET 2004

Vaclav Kadoun wrote:

> Ten hardisk je stary asi 2 mesice :)) Ale to vite, 7200 otacek je 7200.
>
> Kadoun
Problem hlucnyho disku jsem kdysi taky resil a nakonec to dopadlo tak,
ze jsem mu ubastlil z kuprextitu molitanem odpruzeny luzko do volne 5
1/4 diry. Od te doby mam pokoj.
Pokud by to nekdo chtel taky zkusit, pokusim se to popsat:
Ze tri kusu kupraku se spaji U, ktery pasuje do 5 1/4. Do dna se
vyvrtaji 4 diry, kterejma projdou sroubky i s hlavama. Na to prijde
nalepit (Chemopren...?) kus molitanu s odpovidajicima ctyrma dirama. Na
nem je pak nalepenej dalsi kuprak, opet 4 diry, ale uz normalni
(trojky).
Nacpe se to do 5 1/4 diry, pritahne (metricky srouby si do kupraku
celkem bez potizi vyrezou zavity) a dirama zespodu se prisroubuje disk
(pracovni postup je samozrejme opacnej :-).
Pozor na kabely, aby se nekde o neco prilis tvrde neopiraly, mohly by
prenaset vibrace.

  TomM