Regulace tep. PC

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:13 CET 2004

U nekterych disku by mohl byt problem z chlazenim,
zvlaste pak 7200, ty se vice hreji (vetsi vykon neco stoji).
Obecne lze rici, cim mene ploten, tim mene tepla, tim mene hluku.
Da se take tlumit oblozeni vnitrku bedny molitanem (penovou gumou) nebo podobnym
naterialem (tlumi to i hluk vetraku CPU) i kdyz ne s tak dobrymi vysledky.
Dnes lze koupit skrin (zdroj) na PC s termoregulaci (mel jsem ho
 v praci, tad me dali novy ATX a mam to tu jak na vetrny hurce).

 Skopalik

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Tom Mazouch [SMTP:mazouch@ica.cz]
Odesl?no:	27. srpna 1999 11:34
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Regulace tep. PC

Vaclav Kadoun wrote:

> Ten hardisk je stary asi 2 mesice :)) Ale to vite, 7200 otacek je 7200.
>
> Kadoun
Problem hlucnyho disku jsem kdysi taky resil a nakonec to dopadlo tak,
ze jsem mu ubastlil z kuprextitu molitanem odpruzeny luzko do volne 5
1/4 diry. Od te doby mam pokoj.
Pokud by to nekdo chtel taky zkusit, pokusim se to popsat:
Ze tri kusu kupraku se spaji U, ktery pasuje do 5 1/4. Do dna se
vyvrtaji 4 diry, kterejma projdou sroubky i s hlavama. Na to prijde
nalepit (Chemopren...?) kus molitanu s odpovidajicima ctyrma dirama. Na
nem je pak nalepenej dalsi kuprak, opet 4 diry, ale uz normalni
(trojky).
Nacpe se to do 5 1/4 diry, pritahne (metricky srouby si do kupraku
celkem bez potizi vyrezou zavity) a dirama zespodu se prisroubuje disk
(pracovni postup je samozrejme opacnej :-).
Pozor na kabely, aby se nekde o neco prilis tvrde neopiraly, mohly by
prenaset vibrace.

  TomM