Komunikace Modemu s okolim

TCS net s.r.o. tcsbrno
Středa Březen 17 11:43:12 CET 2004

OK, dostali jste mne.
Ten znak A jsem nemel z vlastni hlavy, bud je to jak psal pan Simek,
meri se asi prodleva 5x 0 ,pravda je take ze modemy maji vzdy
default format 8,N,1. Nebo uplne jinak, v microprogramu modemu
jsem se nestoural.
A zapojeni vodicu?
Samo ze to muzete orezat, v zasade az na tri draty TXD,RXD,GND.
Modemu date rizeni Xon/Xoff, misto DTR zjistujete AT - OK, a misto
RI jiz zmineny RING. Jo a misto CD zpravu CONNECT.
Snad jsem na nic nezapomel - ale musite konfigurovat modem a na
soft je to tez narocnejsi.

S pozdravem
				L.Koukal

TCS net s.r.o. , Kosinova 78, 61200 Brno
tel/fax 05-49211163, tel/fax/BBS 05-41211427
BBS open Po-Pa 19-07, V24h.
http://www.tcsnet.cz