Komunikace Modemu s okolim

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:11 CET 2004

jo psal jsem "emulator" modemu abych osalil wokna a realizoval "modemovy"
spojeni mezi dvouma compama jen po dratu. Fungovalo to tak, ze wokna
zacinaji komunikovat nahozenim ridicich signalu (DSR/DTR?), pak do modemu
posilaji AT sequence (rychlosti, ktera se da nastavit v konfiguraci modemu)
a od modemu ocekavaji na vcecko co zacina AT odpoved OK. Ja ja jsem jeste
rozlisoval ATD... a odpovidal na to CONNECT. A chodi to pohodove. Nakonec
jsem to ale vyresil jednoduseji....	zdvorak