Kradeny software

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:42 CET 2004

Vzhledem k tomu ze se v posledni dobe na konferenci rozmohlo hledani
zdroju kradeneho software, upozornuji, ze pro priste bude autor
podobneho dotazu BEZ VAROVANI odhlasen.

U vetsiny programu existuji volne siritelne verze s ruznym stupnem
omezeni. Konkretne u programu pro navrh plFrom hw-news@mobil.cz  Thu Apr  1 17:48:17 1999
Date: Thu, 1 Apr 1999 17:47:24 +0200
Sender: hw-news@mobil.cz
From: Tomas kouba <kouba@hw.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject: RE: Formica

On Thursday, April 01, 1999 12:48 PM, Stepan Husek
[SMTP:husek@datis.cdrail.cz] wrote:
> 	Omlouvam se vsem distributorum SW pro DPS, ktere jsem v seznamu
> neuvedl. Maji

Doplnim:

Target 2001 (http://www.ibfriedrich.com/download.htm), bohuzel jen
nemecky ale omezeni na 160x100mm, autoplace.

gEDA (http://www.geda.seul.org/) pro Linux ale GNU licence, bohuzel
neni jeste hotove.

Pred nedavnem tu prosly odkazy na free (nebo levne) editory schemat.
Jejich vystup by pravdepodobne sel pouzit treba pro Ferdu Mravence.
(http://www.grendel.cz/users/palarom/, http://web.telecom.cz/qcad/).

A je toho samozrejme vice. Za nizsi cenu se tak treba musi platit
nutnosti zvladnout slozitejsi uzivatelske rozhrani nebo absenci
dokumentace.

> prostor v konferenci, aby se predvedli (doufam, ze ted nenastvu
> spravce,
> ale v pravidlech
> konference je toto dovoleno).

Ne, primerena komerce je povolena. Jakekoliv kradeni je zakazano.

> 	Na zaver vyzyvam vsechny, aby se zamysleli nad otazkou SW a nad
> 	sebou.
> Zacneme
> od sebe, ale konecne uz jednou zacneme. Jinak nam akorat zbude ta
> blba
> nalada, ktera
> nic nevyresi a za kterou si tak trochu muzeme sami.

Pripojuji se.

> Stepan Husek
> husek@datis.cdrail.cz

Tomas