Pro Honzu

Martin Marusak m.marusak
Středa Březen 17 11:44:42 CET 2004

Neda mi to, abych k tomu nenapsal par vet. O etice spojene s nelegalnim
pouzivani ciziho SW bylo napsano mnoho, zajimava diskuze na toto tema
byla kdysi na NetMagu.

Je pravda, ze nelegalni pouzivani ciziho SW je nezakonne a psat do
konference prispevky typu "shanim cracklou verzi..." mi nepripada prilis
promyslene.

Jsem ale zvedav, jak se spravce konference vyporada s prispevky typu
"nevite nekdo o dobrem a velmi levnem SW pro...., poslete mi prosim
soukromy mail...". Bude to asi tezke.

Kazdopadne ale me osobne pripadaji prispevky ve stylu "dnes shani crack
-> zitra vytuneluje (moji) banku", nebo "byt ja spravcem konference",
trosku demagogicke.

Mimochodem, vite, ze i na strankach HW serveru se dozvite, jak cracknout
program, ktery by se jiste hodil? Zkuste
http://www.hw.cz/software/fineprint/fine_print.html.

Nechci tim kradeni SW nijak propagovat ci obhajovat. Mnozi z nas jsou
tvurci SW a tak na to maji urcite svuj nazor. Zajimave je, ze nikdo tak
prehnane nereagoval na temata souvisejici s crackovanim tel. karet a
nektera dalsi.

S pozdravem

M. Marusak