Uľ dost

Vrba Zdeněk vrba
Středa Březen 17 11:44:42 CET 2004

Hezký den, pánové.

Jak to tady čtu, neodpustím si taky jeden OFF-TOPIC.
Poslední dobou je v konferenci hodnota příspěvků spíše
rovna zápornému číslu. Já bych navrhoval, aby si moderátor
vzal do ruky pravítko a střískal každého, kdo tady tlachá
o nesmyslech a věcech nesouvisejících s tématem konference.
Prostě takové dvakrát a dost. Moderátor by dotyčnému poslal
první varování, pak druhé a místo třetího varování by
prostě dotyčného odpojil. Varování bych posílal do konference
protože by to zároveň bylo poučení pro ostatní, co si můžou
a co si nemůžou dovolit. Myslím si, že tato konference je
o něčem úplně jiném, než o hloupých dohadech, zda je či není
morální vydělávat na programování procesorů do konstrukcí
zveřejněných v AR, nebo o tom, kde co ukrást. Domnívám se, že
by bylo více než vhodné zavést konferenci HWOffTopic, kde by
se dalo tlachat, třeba o tom, proč nemají LED diody delší
nožičky, nebo o tom, jak který polovodič smrdí, když odchází
do věčných lovišť. Tato konference "HWOffTopic" by pak měla
pro všechny velký přínos, jelikož Ti, kteří chtějí diskutovat
o něčem smysluplném by nebyli zatěžováni desítkou nesmyslných
mejlů. Prosím, neodpovídejte mi na tento mejl do konference,
nebo to nikdy nezkončí. Omlouvám se moderátorovi konference
za offtopic a doufám, že všichni dostaneme konečně rozum a
nebudeme chtít mít všichni poslední slovo.

Z.V.

Daląí informace o konferenci Hw-list