Poistka 125V/2A

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:41 CET 2004

>zhanam keramicku poistku pre povrchovu montaz 125V/2A. (je to taky maly
>obdlznicek 10x2x2mm a je to do Yamaha CDR100).
>Vie mi niekto poradit, kde to zohnat, pripadne nemate niekto?
>V Bratislave som nikde neuspel...

Ani se nedivim. Ja bych videl jako schudnejsi pokusit se nahradit to budto
normalni pojistkou nebo nejakou variantou s dratovymi vyvody. Na starejch
motherboardech je treba jisteny privod 5V na konektoru ke klavesnici (teda
na novejch taky, ale staryho je mensi skoda). Sirokym sortimentem pojistek
se pysni Enika Nova Paka http://www.enika.cz, za pokus by to snad stalo,
ale velkou sanci bych tomu nedaval, pokud jde o jeden kousek.

Josef Hanzal