Sipky

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:41 CET 2004

On Wed, 7 Apr 1999, Vaclav Kadoun wrote:

> Zdravim,
> mam neco pro zpestreni.. par znamych, sipkari, sehnali elektronicky
> terc(bez elektroniky) a chteji, abych jim k tomu postavil prislusnou
> elektriku. Jde mi o to, jak uspesne snimat impuls po zasahu sipkou.
> Protoze terc ma pres 40 poli, budou snimace maticove usporadany, jako
> treba v klavesnici. Impuls bude zrejme velice kratky a testovaci smycka
> musi "projet" 45 kombinaci, plus zobrazovani skore na 3-digit displeji.

to zrovna jednoduchy nebude, protoze ta sipka muze sklouznout pripadne
trefit vic poli kdyz spadne naplocho. Asi by se mela merit nejaka odezva -
ale neni lepsi koupit si to hotovy?

lada

> Nemate napad, jak vyresit ten vstup ? Cpat tam 45 Schmittu se mi zrovna
> nechce :))

kazdy je nezavisly spinac?

> Diky,
>
> s pozdravem   Vaclav Kadoun

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/