443.92MHz zosilovac...

Vladimír Palkovič vp
Středa Březen 17 11:44:40 CET 2004

> Vzdyt zakony porusuje kazdy, at uz od malickosti, tak po milionove
> uniky. A vy se tady zabivate malickostma.
> Kdyz mate radi zakony, tak je plnte vsichni, i ty nelogicke....
> S pozdravem Josef Vopalensky

  V teto souvislosti me napada : ve vcerejsim (stredecnim)
motoristickem magazinu na Radiozurnalu po 1 hodine bylo na dotaz
posluchace, zda muze namontovat na S120 3. brzdove svetlo homologovane
pro vsechny vozy nebo musi byt specialne homologovano pro S120,
odpovezeno Ing. z ministerstva (uz nevim ceho), ze tyto vozy nebyly
pri sve vyrobe (ani do jejiho skonceni) timto 3. brzdovym svetlem
vybaveny a nelze jej tudiz namontovat ani dodatecne. Pripravuje se
vsak zakon ci predpis, ktery bude platit snad od cervence t. r., podle
ktereho bude mozno toto za nejakych podminek do S120 namontovat.
Nechapu to, asi ma ministerstvo stroj casu a dodatecne zmeni vyrobu
S120. Druhou moznosti je buzerace obyvatel pomoci nesmyslnych predpisu
a zakonu. Tim nechci rici, ze dodrzovani predpisu v oblasti vyuzivani
kmitoctoveho spektra je buzerace. Musim jen souhlasit s autorem
puvodniho dotazu, ze toto neni pravni poradna ale HW konference !!! A
na predpisy se neptal. Zatim mam dojem, ze v dobe Mendelejeva,
Stephensona, Röslera, Krizika a dalsich neplatilo : co neni dovoleno
je zakazano. Jak by mohly vzniknout nove veci, o kterych se lidem
jeste pred 100 lety ani nezdalo ? Jak mohou vzniknout v dnesni dobe,
kdyz povoleni na neco stoji tolik, co clovek ze sveho platu nikdy
nezaplati - pokud neni podnikatel - obchodnik, cili prekupnik ?

Uff. Diky za pripominky.

TEV
Ing. Palkovič Vladimír
E-mail : vp@rocketmail.com