Returned mail: User unknown

Mail Delivery Subsystem MAILER-DAEMON
Středa Březen 17 11:44:39 CET 2004

The original message was received at Thu, 8 Apr 1999 12:54:45 +0200 (MET DST)
from ns1.cdrail.cz [193.86.15.2]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<husek@datis.cdrail.cz>

... while talking to mailkriz.datis.cdrail.cz.:
<<< 553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)
550 <husek@datis.cdrail.cz>... User unknown

   ----- Original message follows -----

Date: Thu, 8 Apr 1999 12:55:04 +0200
Sender: hw-news@mobil.cz
From: "Jaromir Subcik" <subcik@jablotron.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject: RE: 443.92MHz zosilovac...

>    Myslel jsem si, ze pri vypadku spojeni s PCO dojde k "nejake"
> reakci, jak na strane zabeapecovaci ustredny, tak na strane PCO.

jo, MELO BY (i podle norem pro EZS), ale pokud je v okoli
podobny hracicka, tak by bezpecnostni sluzba stale vyjizdela,
zakaznik by mel samy falesny poplach, stalo by to moc penez a
zakaznik by to odrekl,.... a tak nektere hlidaci sluzby jdou cestou
nejmensiho odporu.

Ja vim o co jde a tak bych si vybral schopnou hlidaci sluzbu a
podobne pripady ohlidal ve smlouve, ale kolik takovych je ???
Vetsinou se dotycny diva jen na mesicni cenu. Na to se sice da
odpovedet - kdyz je hloupej tak at trpi - ale ja s tim nesouhlasim,
uz proto, ze pak lidi nadavaj na zabezpecovacku, ze to je smejd,
ale pricina je pritom uplne jinde.

Jarda

P.S. doufam, ze toto nebude spravcem brano jako obhajovani
vlastnich vyrobku a neodhlasi mne z konference ;-)

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962
E-mail: subcik@email.cz