Zdroj

Kamil Jirka CAMEL
Středa Březen 17 11:44:38 CET 2004

> Nevim kde mam chybu, delam zdroj na 12V/max.2A pro radiostanici...
> Mam tam stabilizator 78S12 a mam na vystupu po zaklicovani /zacnu
> vysilat/ 18V ???!! A na watmetru jenom 1,5 W vysilaciho vf. vykonu....
> Poradi nekdo ???
> Napeti jeste odebira LED pro indikaci napajeni...
> Radiostanice ma max. 3W,coz je sice malo,ale zatim nevim jak vykon
> alespon na 4W zvysit,kdyby nekdo vedet jak na ALBRECHT AE 5212
> upravu provest nebo kde sehnat servisni manual at mi prosim ozve!!!
>
> S pozdravem
> Bobr

> [...]

 Muze to byt spatnym prizpusobenim antenty, meril jsi CSV.
 Vetsina watmetru pro CB meri vykon jako napeti na 50 ohmovem odporu
 (antene), proto je nutne pri mereni vykonu CBecek zapojovat misto
 anteny 50 ohmovy rezistor, nebot antena vetsinou nema presne 50 ohmu.

                                                            Kamil

 PS: Co se tyce toho odruseni, mohu dodat (za darmo) sitovy filtr
     urceny pro vyp. techniku.