Zdroj

Zapadlo Petr Ing. PetrZ
Středa Březen 17 11:44:38 CET 2004

zdroj, protoze by se nikde zadne stojate vlneni courat nemelo.

Doufam ze precete muj roman, ze bude k necemu dobry.

S pozdravem Petr Zapadlo

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: czeh [mailto:czeh@cbnet.cz]
Odesl?no: 11. dubna 1999 19:46
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: Re: Zdroj

Mohl by jsi mi sdelit co myslis tim "protivaha anteny"?
Nevim co si pod tim mam predstavit...
Jinak zdroj se mi podarilo odrusit tim ze jsem 100nF kondenzatory
pripajel rovnou na stabilizator a dal tam toroid jadra na kazdy drat
zvlast a podarilo se mi navinout 3z kazdym dratem...
Zatim nemam jedine velke jadro toroidu tak jsem to tak zatim nahradil.
Napeti po zatizeni se zmeni nepatrne,porad je >12 V...
Tedka mam zase jinej problem, stalo se ze vykon stanice je polovicni
a pomalu klesa, myslim vf. vykon...
Cim to muze bejt ?
S pozdravem
Bobr