HW: Problem s odrusenim PC

Novosad@vos-kh.cz Novosad
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

> Date:          Mon, 12 Apr 1999 12:47:07 +0200
> From:          "Kamil Jirka" <CAMEL@students.zcu.cz>
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject:       Re: HW: Problem s odrusenim PC

>  Nejjednoduzsi a skoro jedine mozne je radio odstehovat od PC a nebo
>  si koupit zvukovku s tunerem.
>
>                                                 Kamil
>
>  PS: Rusit bude jak PC, tak asi i monitor (vychylovani).

To je sice hezky, presunout radio, ale v mych podminkach to neni
uplne mozne.

Myslite, ze zvukovka s tunerem nebude pocitacem rusena?

(Myslel jsem, ze bych privedl antenni signal od jinud (z neruseneho
mista) stinenym kabelem a pripojil ho na .... a to je prave to... na
moji vezi neni kam pripojit (mozna, ze by to slo normalne na
antenu??))
Ja temto vecem moc nerozumim, tak mi, prosim, poradte.

	Dik.			Karel.