problem s instalaci ovladace ATI RAGE II

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

Hi clovicku,
>----------
>Od: Novosad@vos-kh.cz; Novosad@vos-kh.cz
>Komu: hw-news@mobil.cz
>P?edm?t: problem s instalaci ovladace ATI RAGE II
>Datum: 12. duben 1999 11:51

>Po nainstalovani ovladaee a restartu poeitae poi titulni
>obrazovce "zatuhne". Nastavim-li 16 barev, poeitae nabihne i
>s ovladaeem ATI v normalnim re imu. Zkou el jsem nastavit vice barev,
>ale system nabidne jenom 16 barev.
co mam ja zkusenosti s grafickymi kartami, obcas se taky chce podivat
co je nastaveno jako typ monitoru, ja mam doma nejaky digitalni noname
a provozuji ho na graficke karte S3, samozrejme karta umi treba i
rozliseni 1280x1024, ale monitor to nezvlada a zustava cerny... mozna
je problem nekde tady... ja osobne jsem to vyresil tim, ze jsem typ
monitoru nastavil jako "monitor k okamzitemu pouziti (VESA DDC) a
karata si pak sama byla schopna vyhnout z nej jake rozliseni je schopen
zpracovat . a mel jsem po potizich...

ByE milan