Prokoveni plosnaku

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

Date sent:      	Tue, 13 Apr 1999 09:46:13 +0200
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	Martin Sanek <martinsa@macron.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	Prokoveni plosnaku

> Ahoj lidicky
> Omluvte uboheho amatera. Delam zrovna nejake zarizeni s PICema
> a potrebuju udelat jeden funkcni vzorek jako muster. Nevim jestli
> to vubec neco vynese a tak do toho chci vrazit pokud mozno co nejmene investic. Dostal jsem se ale do problemu s oboustranym plosnakem.
> Problemem neni udelat plosnak, ale prokovy. Puvodne jsem si myslel,
> ze v miste prokovu proste priletuju skrz plosnak dratek. Jenze
> co u soucastek? ( mam na mysli kondiky " na vejsku"). Tam se to proste
> neda udelat pokud je chci strcit az dolu. Profesionalne se to prece
> [...]

Tam kde to nedovoluji soucastky priletovani z obou stran jsou
zhruba 3 moznosti:

1) Pocitat s tim pri navrhu DPS a mit s takovymto otvorem
"parallelni" pruchod.
2) Pouzit kapilarni pouzdra - je to technologie pouzivana pro profi
prototypy ve spojeni s malou frezou (podobnou robusnejsimu
plotteru) se vyfrezuji mezery mezi spoji a odvrtaji diry.
3) Pouzit nouzove reseni, vezme se tenouky dratek, nahore se
priletuje na privodni spoj vedouci k pajeci plosce (dire), prostrci se
dirou, zasune se soucastka a cele se to zespodu zaletuje.

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)