Mikrokrokovani s '51

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:44:36 CET 2004

> Zkuste napsat vice o aplikaci, rozsahu krokovacich frekvenci, parametrech
> motorku, proc vlastne mikrokrokovani atd.
>
> Josef Hanzal

motor 200 kr/ot, 4 fazovy
rychlost cca 1 ot/s ( radeji plynule volitelna )

Mikrokrokovani bych chtel pouzit z nekolika duvodu. Jednak pro jemnejsi a tissi chod,
a jednak proto, ze mne to zajima. Tato aplikace je univerzalni, ja to mam konkretne na
zarizeni pro posuv v jedne ose. Podava material na presne danou (volitelnou) delku.
Kamarad to ma na diskotekove zarizeni pro nataceni zrcatek. V hlave uz zase nosim
3-ose zarizeni, napr. mala freza atd. Nechtel bych pouzit "skoro" zadny prevod (vule
a rachot). Mam zkusenosti s zarizenim od firmy Microcon - dobre, ale dost drahe a
nektere veci mi tam chybi.

Kamarad to zkousel s prerusenim, ale rikal ze s tim byly problemy (presny casovani a
obsluha dalsich veci uz moc nebyla mozna). Potvrdil nam to i zkuseny kolega a
doporucil udelat "programove smycky". Zamestna to sice procesor na 100%, ale
casovani je presne. Bohuzel jsem se k tomu jeste nedostal.

Budu rad za kazdou pripominku.

S pozdravem

                  merak