HW Pouzivani nehomologovaneho modemu vs Telecom

TCS net s.r.o. tcsbrno
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

> Date:          Mon, 12 Apr 1999 14:50:28 +0200
> From:          "Jaromir Subcik" <subcik@jablotron.cz>
> No, co se tyce faxmodemu, ktere nemaji pamet zalohovanou z
> linky neni problem s nizsi impedanci stejnosmernou, ale duvod je
> trochu jiny - CR vyzaduje (pozustatek z minula - pouziti klasickych
> zvonku) vyzvaneci obvod s kapacitou 1uF/250V~ (+ 2k2 odpor),
> pricemz ve faxmodemu byva 100nF s relativne velkym odporem. Na
> starem rozvodu prave impedance vyzvaneciho obvodu slouzi k
> mereni propustnosti linky (na 25Hz). Pokud se tedy v tomto
> [...]
Nevim jak Vy, ale ja jsem se za 5let sve praxe setkal zasadne s
kapacitou 470nF u zarizeni dovazenych z venku  a nehomologovanych,
to uz je nameritelny rozdil.

S pozdravem
			L.Koukal

TCS net s.r.o. , Kosinova 78, 61200 Brno
tel/fax 05-49211163, tel/fax/BBS 05-41211427
BBS open Po-Pa 19-07, V24h.
http://www.tcsnet.cz