TCP/IP opet -Odpověď

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

>po delsi nepritomnosti jsem se opet dostal ke konferenci a vidim ze tu uplne
>umlklo velmi zajimave tema TCP/IP a Ethernet na jednochipu.
>Pred mym odjezdem se tu na to rozbihal nejaky kolektivni projek. Jak to
>dopadlo, rozbehli jste to nakonec? Jsou z toho k dispozici nekde
>nejake materialy?
1, Mne sa podarilo uspesne rozbehat "driver" pod PAS na PC pre Ne2000, ktory je
 schopny vyslat aj prijat pakety. Nebeha na TCPIP ale len tak, proste vysle a prijme
 packet. Zdrojak mozem poskytnut, zatial som ho neuverejnil uplne, len koli tomu, ze ho
 nikto okrem mna nevyskusal, ci chodi. (Niekomu som to uz posielal, vtedy to este nebolo dorobene, zial nepamatam sa komu, nech sa ozve ...) Ak je zaujem, rozoslem ho sukromne, za spatnu vazbu o skusenostiach s jeho vyskusanim. Neplanujem zatial viac s nim robit, nebudem predsa pisat klienta pre TCP/IP (Nech to robi Microsoft, Novell a ktoviekto este, dobre im za to platime , nie ?).
  Ako zauimave by bolo pouzit jeho casti ako driver pre packetovy analyzator, trebars v Delphi, jediny problem su interrupty v delphi ...
2, Kosta poskytol HW pripojenie ISA karty k jednocipu, chodi bez problemov.
3, Jednoduchym prepisom PAS do ASM 51 s pouzitim dokumentacii z WWW sa mi bez
 problemov podarilo rozbehnut jednoducheho klienta na strane 51, podarilo sa mi
 dokonca cez UDP dostat packet z jednocipu do delphi a naopak, dalsie prace som
 vsak zastavil (problem pokladam za vyrieseny, ostatne je len mechanicka otrocina,
 vypiplat UDP/IP, prerusenia, buffre v  RAM  a t d ) , caka to na stimul v podobe
 aplikacie, ktoru by niekto zaplatil :-).
                                                                         Lubo Racko