HW Pouzivani nehomologovaneho modemu vs Telecom

Michal Vanka vanka
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

> ustrednou, dokonce i takova strukturovana kabelaz tam spada (mame na
> to spec. povoleni od CTU) pokud jsou v ni telefony propojene do JTS.

Ano, a to je velmi zajimave. Protoze pokud ta kabelaz neni strukturovana,
tak je primo od Telecomu provedena cerveno/zelenym (levnym) dratem,
nastrkanym do list (ustredna->telefonni rozvadec->zasuvky). Po tom by asi nikdo 10(100)MB/s neprenesl.
Nejak mi unika smysl nutnosti homologace "dratu" a pasivnich prvku "kabelazniho systemu",
pokud je "strukturovany".

Michal Vanka