Flash

Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 11:44:34 CET 2004

>Na jednom pocitaci zakaznika jsem flashoval BIOS, ale po restartu
>pocitac vytuhne u Updating E.....
>proste u kontroly BAJOSU. Jeden muj kamos ma EEPROM vypalovacku. Q is kdyz
>mu donesu BAJOS a puvodni *.bin a on to tam fukne, bude BAJOS fungovat
>OuKej....?:o))

Jasne ze ano, pokud ten programator umi tak velke EEPROMy. Je vsak potreba
zjistit typ. Obvykle byva prelepen samolepicim stitkem.

Taky uz jsem slysel o kaskaderstvi, ze se pocitac po nepodarenem flashovani
nabootuje se zdravym biosem z jineho pocitace (se stejnym MB), pak se pod
napetim vytahne zdravy bios a zasune ten nefunkcni a pokus o flashnuti se
zopakuje. Tento postup bych ale zasadne, ze zjevnych duvodu, nikomu
nedoporucoval!

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz