Flash

Spousta Patrick spousta
Středa Březen 17 11:44:33 CET 2004

Fry?t?k Tom??@mobil.cz wrote:

> Mel bych takovy dotazecek, protoze sem to jeste nedelal. Na jednom pocitaci
> zakaznika jsem flashoval BIOS, ale po restartu pocitac vytuhne u Updating
> E.....
> proste u kontroly BAJOSU. Jeden muj kamos ma EEPROM vypalovacku. Q is kdyz
> mu donesu BAJOS a puvodni *.bin a on to tam fukne, bude BAJOS fungovat
> OuKej....?:o))
>                                         Dikas za fse
>
> Tomas Frystak
> AUTOCONT CZ, a.s.
> pob. Uh. Hradiste
> tel.:0632/3401
> [...]

Taky jsem preflashovaval nekolik BIOSu a stalo se mi, ze ten novy nejel.
Pak jsem pouzil programator od Elnecu a zjistil jsem zajimavou vec, v
pripade FLASH pameti od Intelu (od dalsich vyrobcu jsem to nezjistoval)
bylo nutne pro spravne smazani cele pameti zapojit mezi 2 nozicky
Shottkyho diodu (pri vyberu typu pameti v programu se primo ukazala
poznamka, ktera se dala vyvolat nejakou kombinaci klaves a tam byl
popsat typ diody i kam pripojit anodu a kam katodu). Pak uz vse bylo OK,
bez teto diody se nedala smazat cast FLASHky a ta pak pri verifikaci
hazela chybu.

Ahoj PAT