tv signal - video

Kamil Jirka CAMEL
Středa Březen 17 11:44:33 CET 2004

> Ahoj
>
> Presne tak, potrebuju krabicku, do ktery se zapoji anteni rozvod, nacvaka
> kanal
> a na vystupu z toho poleze audio na jednom az dvou konektorech (mono
> /stereo)
> a na dalsim video signal.
>
> No pokud se neumim vyjadrit tak me omluvte....
>
> diky   Ondra Caha

 Nejjednoduzsi co mne napada je pouzit nejaky vstupni dil z televize,
napr. nejaka teslacaka cernobila televize, dneska se vali u kazde
popelnice. Vstupni dil obsahuje kanalovy volic, rizeny napetim, v TV
tam byl potenciometr, ty tam muzes dat treba AD prevodnik. Vystupem
je AUDIO zesilene MBA810, tu lze vypustit, je na samostatnem modulu a
VIDEO signal. Schema by asi nemel byt problem sehnat, je to ceske a
mohly by tom mit v TV opravnach.

                                                    Kamil Jirka