Modem

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:44:33 CET 2004

Ahoj Lidicky,
>----------
>Od: zsara@con.ln.skoda.cz; zsara@con.ln.skoda.cz
>Komu: hw-news@mobil.cz
>P?edm?t: Modem
>Datum: 20. duben 1999 10:48
>
>   Mam otazku tykajici se pripojeni modemu na tel. linku. Ma se modem
>spravne pripojit jako pruchozi a telefon az za nej, nebo se muze pouzit
>rozdvojka a jeden kabel se pak tahne k modemu a druhej k telefonu?
Spravne by mel byt telefon az za modemem, ale to je spise z toho
duvodu, ze modem ten telefon odpoji, kdyz vola a tudiz si nelze omyle
vyvesit kdyz je spojeno.
jiank je to v podstate jedno.. ja mam k modemu paralelne jeste dva
telefony se zvonky a nijak to tomu modemu nevadi. (je to jen 14400)

>Nezkoumal jsem, jestli jsou vstupni a vystupni zdirka v modemu pruchozi,
>ale pokud ano, tak je to vlastne jedno, protoze by se v obou pripadech
>jednalo o paralelni spojeni zatezi na lince. Tim se ale kazi impedance
>linky, ne ? Pokud je to jinak, opravte me.
Vetsinou v modemu nejsou pruchozi primo, ale pres relatko. I kdyz silne
zalezi na vyrobci. Melo by to fungovat tak, ze telefoni pristorj za
modemem se odpoji pokud je modem vyzvednut. ale treba co mam doma
Supru, tak tam to nefunguje...
Jinak vadi pokud je na lince prisli mnoho zvonku (hlavne jejich
kapacit) jde o to, ze linka se zvonkem se pak chova jako RCclen  a
tudiz pokud je kapacita na lince velka, tak se docela dobre odfiltruji
veskere hovorove proudy. To mam osobne vyzkouseno. Takovy telefon mel
na ofuk cistou a hlasitou linku, ale pokud se s nekym mluvilo tak ani
nahodou nebylo slyset...

ByE milan (milan.klesa@spt.cz)