tv signal - video

Kamil Jirka CAMEL
Středa Březen 17 11:44:32 CET 2004

> Hi
> Nenech se m lit. Rukou mi proslo jiz par televizoru a ze by nektery VFdil
> vyblil primo AUDIO/VIDEO jsem jeste nevidel a to uz vubec ne u CB
> televize.Vetsinou ze vstupniho tuneru leze OMF(obrazova mezifrekvence) za
> touto krabickou je jeste dalsi krabicka ktera signal musi demodulovat.
> Ale k veci
> Pokud nejakym jednoduchym zpusobem z toho dostanes A/V at uz pomoci
> soucastek nebo nejakeho modulu. Tak ses za vodou,protoze ty vstupni dily se
> daji sehnat v cenach okolo 900Kc a ty lepsi maji ovladani pomoci I2C
> [...]

Asi jsem se spatne vyjadril, mel jsem na mysli nejen vstupni dil pro
zpracovani VF od anteny, ale cely blok. V TV od tesly byl umisten pri
pohledu ze zadu vlevo nahore. Pokud si dobre pamatuji, mel na sobe
dve plechove krabyce (vstupni dily) a 3 plosnaky, na jednom MAA661,
FM demodulator 6.5 MHz pro zvuk, MBA810 jako zesilovac. O ten treti
jsem se nejak zvlast nezajimal, bylo na nem nejake KF... a par
pasivnich soucastek. Mam pocit ze soucasti tohoto bloku byl i
transformator pro sluchatka, nebo audio vystup.

Z toho dilu leze AUDIO (zesilene), VIDEO a vstupem jsou nejaka
napajeci napeti, a draty od kanaloveho volice (nekolik
prepinatyelnych potenciometru, kazdy kanal/program mel svuj).

                                                        Kamil Jirka