OTACKOMER S ATMELEM

Ing. Tomas Drajsajtl tdr
Středa Březen 17 11:44:32 CET 2004

Uz jsem si takhle delal otackomer s rozsahem 150 az 9999, ale
meril jsem cas mezi dvema sestupnymi hranami (=periodu). Nevim
to uz zcela presne, ale pak jsem si spocital 4-bajtovou konstantu,
kterou
jsem pak v programu delil zmerenymi dvema bajty a vychazelo mi
rovnou cislo v ot/min. Zkusim to doma pohledat a kdyz tak to dam
volne k dispozici.

Ing. Tomas Drajsajtl; Hanza Card s.r.o. Prerov; http://www.digitus.cz/
Personal homepage: http://tdr.digitus.cz/