pada mi to ?!

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:44:31 CET 2004

> Je mozne, aby nejak ten dekl ovlivnoval beh desky ??

je to mozny, muze branit proudeni vzduchu. Ja mel podobny
problem s miditower-em (potreboval jsem umistit CD, vypalovacku
a "suplik" s HD), ale protoze jsem vedel, ze mi pocitac slapal pred
premistenim perfektne, sel jsem hned po vetrani. a zjistil, ze je
bedna blbe navrzena - kabely k CD-ckum a supliku spolu s CD
zcela prehradi proudeni vzduchu do nasavacich otvoru zdroje.
Takze jsem vyndal vzadu nepouzity zaslepky na ISA sloty a
pridavnou kartu portu dal proti precesoru (IBM 6x86, ktery relativne
dost topi), takze pod ni je otvor a nad ni je otvor a od te doby
nemam nejmensi problemy.

Jarda
Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962