pada mi to ?!

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:44:31 CET 2004

Ahoj clovicku,
>----------
>Od: miki@vabo.cz; miki@vabo.cz
>Komu: hw-news@mobil.cz
>P?edm?t: pada mi to ?!
>Datum: 22. duben 1999 07:55
>
>mam takovy problem. Mam bigtower a v nem normal desku s TX chipsetem.
>Problem je v tom, ze kdyz je nezakrytej, tzn. je videt do vnitr,
funguje docela
>dobre. Ale jakmile ho zakryju, zacne z niceho nic padat, nebo se dokonce
>samovolne restartovat, coz mi vadi nejvic. Uprostred prace se sam restartuje.
V podstate pokud se ta deska niceho nedotyka, tak by to nemelo vadit,
ale hledal bych chybu spis v chlazeni, jestli se uvnitr neprehriva...
to se da jednoduse vyzkouset, necahs ho bezet zadeklovany a v okamziku
kdy padne, tak ho oddeklujes...a sahnes si dovnitr... taky jeste kdyz
se zacne resetovat, za jak dlouho dojde treba k dalsimu resetu, jeto
pak castejsi (to by byla ta teplota) a nebo je to absolutne nahodne,
pak by mohla byt chyba i jinde, treba  v poklesu nejakeho napajeni, ci
pripadne prijde nejaka spicka odnekud...

ByE milan