pada mi to ?!

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:31 CET 2004

Ano, potvrzuji, podobne se mi jednou stalo. Ksanda byla sice perfektne
zastrcena v konektorech, ale problem byl v zariznuti toho samorezneho
konektoru do ksandy. Nastesti to bylo snadno identifikovatelne, protoze me
po zadeklovani prestaly existovat disky.
				Jakub Serych

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: david.flekna@spt.cz [mailto:david.flekna@spt.cz]
Odesl?no: 22. dubna 1999 9:51
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: RE: pada mi to ?!

Neopira se o ten dekl nejaky kabel, ci ksanda? Myslim tim, kdyz ho
zavres, jestli treba i jen lehce neco ten kryt neztlaci. Pokud jo,
hledal bych tam.... Mno, ja vim, ze je to takovy divny, ale co kdyz je
nakej kablik, ci ksanda nahlodnutej a tim stlacenim se to projevi....
Vzhledem k tomu, ze se to projevi jen po zadeklovani, bych rek, ze to
musi byt neco mechanickeho. Kdyby to nebyl bigtower, myslel bych treba
i jestli se neprehrejva vnitrek celkove, ale to by tam asi muselo byt
buchvico.

David Flekna

-----P?vodn? zpr?va-----