??Nova unita CRT pro PASCAL

Ota Kehar OKEHAR
Středa Březen 17 11:44:31 CET 2004

> A v cem ta chyba spociva?? Me totiz nikdy nenapadlo, ze by CRTecko
neslo na
> rychlejsich pocitacich. Moznost je taky, uplne se na nej vykaslat.

Rychlejsim pocitacem se zde mysli Pentium II. Problem je v tom, ze se
v teto unite pouziva pro zjisteni rychlosti procesoru pocet pruchodu
nekolika instrukcemi. Tento pocet se potom pouzije jako jeden operand
pri deleni a vzhledem k tomu, ze se registr je omezeny svou
velikosti, tak nastane jeho preteceni a nahlasi se chyba deleni
nulou.
Doufam, ze jsem se nezpletl a vysvetlil to tak, jak to ve skutecnosti
je.
Jinak jeste k te vete, nepouzivat jej vubec, to by potom znamenalo,
veskere procedury a funkce, ktere nabizi unita CRT, si napsat sam
(netvrdim, ze to nejde). Nebo jste to myslel tak, vykaslat se na BP
(TP).
                                S pozdravem Ota

   Ota  Kehar - student FEL           E-Mail: okehar@students.zcu.cz
              - astronom amater                OtasK@email.cz
Faculty of Electrical Engineering   HomePage: (Astronomicky koutek)
  University of West Bohemia              http://home.zcu.cz/~okehar/