server ?

Juro... juro.v
Středa Březen 17 11:44:30 CET 2004

Vedla mojho bydliska sa nachadza firma poskitujuca pripojenie na internet.
Dohodol som sa s nimi ze sa mozem pripojit, ale len pomocou modemu - trvalo.
Samozrejme ze to nie je problem - jeden modem budem mat u nich a druhy u
seba doma.  Ale problem je v tom ze ja doma chcem pripojit k svojmu pocitacu
este jeden modem z ktoreho by som chcel posielat data kamosovi s ktorym mam
natiahnutu dvojlinku. Ano je jednoduksie pripojit sietovu kartu na obidva
strany, ale mam otazku "aky softver mam pouzit ked chcem doma urobit si maly
server iba s linkovymi modemami ?
Jeden modem bude vstupny a dalsi modem vystupny popripade aj dalsie....
Zvladne to WIN 98 ale NT ? Dufam ze som to vysvetlil dobre ...
Dakujem za odpovede, popripade za pomoc ...        Juro Presov
juro.v@vadium.sk